هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عاوز حقى يا عالم من الحكزمه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بلال
مشرف الحياة الزوجية والجنس
مشرف الحياة الزوجية والجنس
بلال

عاوز حقى يا عالم من الحكزمه Empty
مُساهمةموضوع: عاوز حقى يا عالم من الحكزمه   عاوز حقى يا عالم من الحكزمه Icon_minitimeالإثنين أبريل 07, 2008 7:35 pm

الجزء الأول من كلامه -معلش - هبل !! والجزء الأخير معاه 100% لأن الأطباء الكبار في السن إما إنهم سافروا برة ورستقوا نفسهم أو من كتر الهموم والمشاكل والأولاد والسن هم مش هيستفيدوا كتير من هذا الموضوع المفروض الشباب هو اللي يجري على مصلحته إحنا عايزين فلوس علشان نسجل ماجستير ودكتوراة عشان نتزوج عشان ناكل لكن هما الدكاترة العواجيز هياخدوا إيه ؟ وأنا بصراحة كنت هافرقع من الغيظ يوم الجمعية العمومية الأخيرة ف الميني باص اللي وفرته لنا نقابة أطباء القليوبية ركب فيه أربعة أطباء ذكور نقيب الأطباء معاش وأمين النقابة معاش وعضو آخر استشاري حميات وأنا 30 سنة وسبعة طبيبات امتياز مش كدة وبس بعد الصلاة في النقابة معظم الحضور كانوا كبار السن

مين اللي المفروض يطالب بحقه ؟
mr.emo
Admin
Admin
mr.emo

مُساهمةموضوع: رد: عاوز حقى يا عالم من الحكزمه   عاوز حقى يا عالم من الحكزمه Icon_minitimeالخميس أبريل 10, 2008 1:10 pm

والله يا بلال عندك حق
بس انا معرفش احدد الحكاية دي لآني مش دكتور Laughing
انا مهندس afro
MaZzAGaNgYY
مشرف القسم الرياضي
مشرف القسم الرياضي
MaZzAGaNgYY

مُساهمةموضوع: رد: عاوز حقى يا عالم من الحكزمه   عاوز حقى يا عالم من الحكزمه Icon_minitimeالخميس أبريل 10, 2008 11:45 pm

انا قريت الموضوع كله انى افهم حاجه مفيش ههههههههه

عاوز حقى يا عالم من الحكزمه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-